Cheerleading uppvisning

Det här inlägget blir bara ett typiskt "vad-jag-har-gjort-inlägg". Kanske inte så intressant, men de som vill veta vad jag gjort och gillar att läsa sånt här - varsågod. ;d Såklart slarvig som jag är hade jag glömt kameran till uppvisningen .. så ingen bild på dräkten, MEN, jag får behålle överdelen och shortsen men ingen kjol. Fast överdelen var i M så den är lite stor så det hänger lite i ryggen och där fram, men jag orkade inte börja tjorva, lite skönt med en lös dräkt och inte über tajt. Uppvisningen vart fram flyttad en kvart annars skulle allt bliså utdraget någonting sa de.. ;s Annars så gick den bra OM mitt skosnöre inte hade gått upp.. Var så rädd jag skulle snubbla och göra bort mig. HAHA, men jag klarade det. (Y) Efter uppvisningen fick vi massa gratissaker:
Choklad, mössa, luleå hockey tröja, mjukis djur, mat (hamburgare). Så det var roligt att vara där för att få de här sakerna skulle man t.ex. kasta pil, spela på hjul och skjuta "straffar" i basket. Det enda dåliga var att jag missade öppet hus, TYPISKT! Efter uppvisningen och alla priser for vi på träning i voltarenan och stretchade och voltade. Jag klarade zalto på vita golvet! ;D skönt det känns efteråt när jag förut tvekat länge och inte vågat köra. För ca 1h sen kom jag hem och duschade, åt lite och satt mig här för att äntligen kunna skriva ett litet större inlägg när jag hade tid. Ikväll vet jag inte vad jag ska göra riktigt, tv gissar jag att det blir, annars så skulle jag vilja hyra en film och köpa något på ICA för man fick 25:- rabatt på SSAB-dagen också. :) Jag ska ta bilder på dräkten så ni som vill kan se hur den ser ut. Nu ska jag ta och fortsätta mysa i min luleå hockey tröja som är dunder mysig. Kämpa luleå, de låg ju 3:a faktiskt! Nu gäller det att vinna så det klättrar uppåt, det är väldigt tajt på hockeytabellen, HEJ!

1Linköpings HC29+1050
2Frölunda HC30+1048
3Skellefteå AIK29+1447
4Färjestad BK30+647
5Brynäs IF29-546
6Luleå HF29+744
7HV7129+143
8Rögle BK30-443
9Timrå IK29-440
10MODO Hockey29-1139
11Djurgårdens IF31-1336
12Södertälje SK30-1133


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback