Dagens enda uppdatering i emmas blogg

Nu är det dax igen, tänkte skriva efter skolan men det kändes väldigt jobbigt att släpa mig till datron och börja skriva. Så det blev TV:n ist. :) Idag har det varit chill på skolan inget speciellt har hänt, jag har bytt rid grupp till idag och det känns bra i den jag rider nu. Jag red Bluie som det gick lite segt på speciellt med innerschenkeln (hur det nu stavas?) om ni nu vet vad det menas. Annars en helt vanlig dag i mitt liv. Tänkte börja på SO:n idag men det får bli imorgon eftersom jag inte hunnit idag och varit lite lat. Men jag MÅSTE börja med den imorgon jag ska inte dra ut på uppgiften USCH vad jag blir less på mig själv.. ;/

Imorgon blir det första gången jag kan gå på en gemensam träning med fotbollen på inpuls och denna gång är det afrikansk dans. Haha, det blir nog roligt att prova, får se om jag klarar av det. Har inte tid att skriva mer nu, men imorgon kommer ett längre inlägg om sånt jag har på hjärnan. Nu ska jag se på DHW och förhoppningsvis läsa lite SO, hejsvej. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback