IKEA

Igår var jag på IKEA med Sara och Olivia. :) Har inte så mycket att säga eller skriva för det orkar jag inte. Vi tog bussen dit iaf och började titta på det nya shoppingcentret och sen IKEA. På IKEA köptejag massor både i julklapp och mig själv. Så det enda som saknas till mitt rum är stora saker för alla små saker har jag redan. Sen missade vi den enda bussen som gick hem såklart.. mitt fel kan jag säga men jag blandade ihop allt. Bussarna gick alltid tio i eller tio över så jag blev förvirad.. mm. Idag var det tänkt att vi skulle fara till mormor och morfar men det blir imorrn, så idag får jag hitta på något roligt. (Y) Det var allt jag orkade skriva, syns sen hoppas jag! Ska på fotboll nu och beställa kort. ^^,


SNART JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback