Luleå Baskets Cheerleader

Det var de (en person) som kom för att titta på oss om vi kan bli Luleå Baskets nya cheerleader. :) Jag tror och hoppas det blir så för vi tjänar en extra slant då som kan behövas för att minska tävlingsbetalningen. Och nej, jag vann ingen av julkalenderna jag var med i.. men bättre lycka nästa gång I hope. Kom nyss hem från träningen en chill träning och såg datorn stå på, så jag tänkte att jag bara skulle skriva lite snabbt innan jag hoppar in i en varm snabb dusch.

I veckan måste jag VERKLIGEN börja på min SO och HK inlämningsuppgift.. -.- Den här gången ska jag försöka att inte göra allt i sista minut som alltid.. Passar bra imorgon då jag inte har någon träning, kanske ska prova gymma.
På skolan hade vi simning, först lite lek, simma längder och dyka lite. Ganska skoj, men vill simma under vatten och crawl ( om det nu stavas så?) för jag älskar det. På simningen ska i ha ett prov också - dyka och hämta typ en 80 kilos docka på botten och simma med den en längd. Jag suger på att simma rygg med bara ben och släpa på något, jag sjunker, som en sten.. Seriöst, jag är som en sten som försöker simma på rygg, så kass är jag! Och det kommer hela klassen få se när vi har provet. När jag hämtar upp dockan, försöker att simma, sjunker, och ligger där nere på botten och dör. Kommer verkligen inte få MVG.. fast har det inte ändå. Idrott är det svåraste ämnet att få MVG i iaf med den här läraren.
Jag har varit med på var enda lektion, haft ombyte, fått MVG på båda konditions testen, fått MVG på orientering, varit med på allt vi kört, varit posetiv, peppat andra, kört hårt, vad mer begär hon?


nu får det vara slut, hejdå och drömsött! ^^,

(förlåt om jag stavar dåligt, men jag får typ G på stavningen på svenskan! ;d )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback