nu är det förstört, jag som längtade till det..

Alla, ALLA platser är borta på Lucia movie night på sf, TACK! Snälla, snälla sf visa det i en till sal? (A) Det som skulle vara så roligt tror jag, man har ju inget annat att göra annars typ.. Ska ta och skicka ett mejl till dem och se om jag lyckas göra så det visas i en till salong. (håller tummarna) Så, dåt var det skickat och jag hoppas det är snabba på att svara, jag vill ju verkligen. Kollade igen på hemsidan och nu är 1 plats ledig.! :) Och man får sitta vart man vill, så jag kan ju boka lite här och där direkt det blir något ledigt, SMART! (6) det kan ju gå det här, nu är jag lycklig igen. Men detta inlägg var bara menat för bilderna, så här får ni se de innan jag måste börja på min HK inlämning:






UPPDATERING;  Fick ett svar från sf:

Hej!

För närvarande har vi hög belastning och därför kan svaret på ert e-postmeddelande dröja ett flertal dagar. Om ni behöver ett snabbare svar rekommenderar vi er att ringa till oss på 08-56 26 00 00.

Med vänliga hälsningar,

SF Bio AB
SF Bio Biljetter/Kundtjänst
Tel dir: 08-56 26 00 00
www.sf.se


Jo, precis... vänta. (Y)

Nu ska jag dricka klart min oboy, HEJ! (detta blev ett konstigt inlägg men ibland kopplar inte min hjärna ihop riktigt ^^,)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback