Pepparkakshuset på plats!

Igår blev pepparkakshuset färdig byggt, men godiset saknas. Huset blev väl lite bränt (dörrarna och kanterna lite gran) och glasyren blev lite hit och dit, stadig på hand är väl inte alla ändå. :p Annars är jag nöjd med resultatet. Igår köpte vi också en julgran som nu står färdig klädd i vardagsrummet med ett fåtal paket under.

Klockan 18.00 börjar träningen uppe i danssalen och vi ska finslipa på dansen. Sen, sen (!) ska vi gå dit ner och de där personerna ska komma och kolla på oss för att se vad vi kan. Va har fått ett jobberbjudande. Längtar i massor!
På tal om annat så är det (vad jag vet) 2 andra kända bloggare som har julkalender i sin blogg och åt det säger jag bara ME LIKE! Skönt att ha chansen att vara med i en tävling och vinna varje dag ändå till 24 december. Man har större chans att vinna då jämfört när de har tävling någon gång då och då. Men.. det är så många som deltar att det är svårt att vinna. Jag vinner aldrig, skulle bli riktigt chockad om jag vann som jag verkligen vill göra! ;D Hoppas på det bästa, syns!

bilder;


(De som är riktigt svart är sockret såklart)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback