Temadag och Lucia Movie Night

Idag har vi haft temadag på skolan som började tidigt, väldigt tidigt. Klockan 08.00, konstig tid tycker jag. På morgonen fick vi lite fika sen var det Lucia i aulan. De sjöng bättre nu än en tidigare gång, brabra. Sen vart det skridskor efter i C-hallen med Josefine och Fanny. Vi behövde bara åka i en timme så vi slutade 11.00 . Sen jag kom hem till nu har jag bara legat ner för det mesta så jag orkar vara upp ändå till morgonen. Jag är sjukt mega über dålig på att vara vaken när jag ser på film, somnade typ 22.30 hos mimmi en gång när vi såg en film.. pinsamt. Men det kanske är lite annorlunda nu när det är på bio. Snart ska jag börja fixa mig så jag är lite kvar innan Olivia ( http://sweetmonkey.blogg.se/  ) kommer som hon gör ganska snart. :) Så det blir inget speciellt, roligt eller intressant inlägg nu, SES!


( några bilder sen temadagen kommer )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback