uppåt går det, uppåt!

Allt går bra nu, för bra börjar jag fundera. Fick tag i Lucia Movie Night biljetterna, först en till Mimmi, då fanns det bara en plats kvar. Dagen efter (idag) på skolan kollade jag och då fanns det endast 2 platser kvar så de tog jag självklart till mig och sara. Då hade jag alla mina biljetter alltså! Tur eller vad? Och nu när jag sitter vid msn pratade jag med olivia och ville att hon skulle med på bio, fast jag var inte säker om det var någon plats kvar. Jag tittade på sf.se för att se, gissa vad det var då? Jo, en plats kvar endast och den tog jag! ;d Men nu när allt gått upp kommer det väl snart något dåligt, eller kanske har jag turen att slippa det? Om man ska få bra platser i bion bör man vara där 1 h i förväg eller mer. Min plan jag tänkt ut är att man äter på max (crispy chicken sallad <3) alltså en sen middag typ 21.00 -22.00 kring där och sen kan man se hur mycket folk som går ner och när det är dags för att gå ner dit, smart! (Y) hoppas ingen annan som ska dit läser det här, utom Therese förstås.


Nu måste jag skriva lite av mitt so arbete på datorn och se klart grey's. Är redan klar för sängen, ska försöka somna så tidigt som möjligt så jag kan sova länge. Har somnat för sent de senast dagarna, måste börja ladda upp för LMN nu, godnatt!


Kommentarer
Postat av: therese

japp, vi ska också dit tidigt (y) annars lär man ju få usla platser. vi kan ju försöka få brevid varandra :)

2008-12-10 @ 22:11:12
URL: http://ttthereselundmark.blogg.se/
Postat av: Anonym

kika gärna in i min blogg och läsa mina texter..



All lycka /Dona

2008-12-11 @ 00:11:23
URL: http://donas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback