SKOJSIGT! ;p

Idag har jag varit och spelat mini golf med Olivia och halva min familj och jag vann såklart! ;) HEHE, jag är bäst! (*NOT) menmen, efter det for vi och handlade mat som vi sedan åt och sen for jag på träning och resten kollade på (olivia alltså +min familj, halva då haha. XD) Sen for vi och badade sen for vi hem och köpte gottigott och såg en film. ;D (Y) Nu sitter jag här och olivia pratar i telefon. + jag har rensat min garderob lite !! (YYYYYY) yeeey, jag är duktig ! :d Imorrn, eller idag ska vi gå på stan . HEH,ska typ köp anågot på stan, kanske på gina fast jag har beställt från HM för 1500:- tyyyyp ;D glad !


Men här kan ni se lite bilder från i sommar, orkar inte skriva. (bilder beskriver mer)


glaadast. ;D (6)


Jaaa, så där såg man ut 2 dagar när man målade! (;


Fiint, visst ? HA! Skohylan hade inte torkat riktigt. ;P Det är jag som har målat fjärilarna! :D


Detalj ;d


Jag har målat fönstret också (:


Jag är så duktig så, alla luckor målade. :) Är typ 14 luckor till ;)


Snyygaste släkten i landet. :) (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback