Bad, en kall mulen sommardag C:

Ja, som sagt har vi badat idag. jag, Elin och Mimmi. Det var kallt, kan man säga. HAHA (Y)

Tidigare hade vi varit och gått omkring på mitt område och hälsat på hundar ;) Sen gick vi till Elin och gjorde mat, jag hade mina kötbullar. <33 MUMS!!!! Efter det så badade vi då. Sen for vi till köp och köpte godsaker och tjockade och såg en film. Efter så satt mimmi vid datorn och jag och elin såg next. ;p Sen hämtade vi madrassen till elin och elin satt vid datorn och nu jag :) Nu ser vi Flightplan. ;P

Jaa, inget specielt har hänt då. ;D

byeeeeee. <3

Stina <3



Sigrid <3




Tess <3




Shaboo <33





Vi badade vid bryggan i t-shirt. ;P
Elin var typ skillad när vi började bada, hon typ halkade på den där stången (eller vad det är). HAHA, det såg typ cp ut. xD Sen var man ju lit ostadig när man stog upp då. Hehe, man for i vattnet ett antal gånger. (INTE bara jag) ;P Sen när vi cyklade hem till mig såg jag typ naken ut. xD (6)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback