Fredag;

Idag for vi till stallet på morgonen kring 10, och försökte att longera Sten men han drog bara iväg... ajja sen duschade vi och for till Olivias mormor som bor på varvet, där fick vi fika och olivia sponsorpengar till sitt ridläger. ;D Sen kollade vi på granngården innan olivias pappa skulle hämta oss. och jag MÅSTE köpa nya ridskor + byxor, och jag skulle vilja ha en ryktbag. :) När vi for hem (till olivia) for vi direkt till stallet för att rida Deus på ridbanan, men ridbanan var så slaskig att vi red ut. Den andra som inte red fick cykla brevid. ;I När vi kom tillbaka hade min pappa kommit och jag skulle fara , så jag fick skynda mig lite att fixa klart Deus, men sen när jag var klar pratade pappa 104874813 år med Janne innan vi for.. ; x
Sen hemma for jag på fotbollen för att se en match och äta kött. På matchen vann jag en handduk på en lott jag fick av pappa, och det var VÄLDIGT bra . :D För senare så hände det något så handduken kom till nytta. Vi stog ju utanför en plan och kollade på luleå FF, då vart en Luleå FF spelare tacklad och flög på Linnéa Lind och stämpöade henne rätt på foten och hon hade bara ballerina skor. ;o Så hennes fot svällde upp och vart blå. Så då fick hon min handduk och en ispåse som hon kunde ha kring foten. ;) Så hon for till sjukhuset sen. . ;/ Men jag hoppas det gick bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback