Helt normalt.

Igår sov jag typ länge! Typ till kvart över 11. 0_o (det är ovanligt för mig) Sen hade jag match och for iväg tio i två, matchen började klockan 16.00 men den var i Pålänge... Det vart en förlust iaf. . Men det gick bra att spela. C: Sen kom jag hem, åt middag å dusch, var hemma typ halv sju eller åtta kommer inte ihåg. xD Sen gick jag till Sara och såg french kiss. P;
Jaaa, det var allt för den dan typ . ;9

Idag har jag inte gjort något. ;D Nu sitter jag och ter en greskisk paprika och ostpaj. HEHE (Y) Jag vet inte vad jag ska göra senare, men jag får se. :) Hittar alltid på nått.

See yaaaa. <3


(En gammal bild på mig, eller iaf rätt så gammal! HEHE, hade lugg ) ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback