Sverige - Spanien och en god köttfärs! :)

Idag har jag varit med Elin, Mimmi och Sara. Vi såg på en film typ 3 och var klar typ 5. Så då for jag till Mimmi och åt köttfärssås och spagetti. Mimmi din köttfärssås var JÄTTE GOD!! <33 MUMS P; Sen bakade vi en kladdkaka som också var god då kom Elin och vi åt den och såg på fotboll och en i Spanien såg ut som en Alv tycker jag.. Synd att Svergie förlorade ...  Senare efter matchen sminkade Elin mig med läppstift utan att kolla, och det vart typ "AS" snyggt. C; Men senare for jag hem och hämtade en kofta och andra shorts för att senare vara ute med Mimmi, Elin och Nicko i parken och jag fick inte hoppa STUDSMATTA! )'; Efter ett långt tag for vi hem och mina händer typ förfrös sig.


Elin pimpade upp mig. :) HEHE (6)




Mimmis goda köttfärs. <3 MUMS P;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback