avskurna tår

Det, DET var jag nära på att få imorse. Det var så här: Jag stog och skärde gurka till min favorit macka och jag råkade tappa kniven. Den föll mot golvet så jag hoppade upp i luften och sparkade med benen åt alla håll så jag inte skulle bli träffad. Haha, tänk om man hade filmat det där, det hade sett riktigt sjukt och roligt ut, PINSAMT! Haha, tur att jag inte blev träffad iallafall, vart riktigt rädd när jag tappade den. ^^, Men nog om det, ska skriva lite om igår dagen och lite om idag. Vad jag ska göra och vill göra! ;D



Igår hade vi konditionstest 2 på skolan, gick bra det MVG. Förbättrade mig med en halv minut. Sen så fick vi prova på ett nationellt gammalt prov på matten, var typ lätt! :) Sen hände det inte något annat intressant på skolan vad jag kan minnas, fast ibland kan jag ha lite minnesförlust... HEHE. Vi skulle ha slutat skolan klockan 15.20 fast vi fick fick sluta en kvart innan och vi hade matte! Det, DET är riktigt otroligt för att vara Rickard! Fast det fanns en nackdel och det är att vi är tvungna att ha gjort klart kapitel 3.4. Jag har bara lite kvar att göra för att ha gjort det, men jag glömde min mattebok... ;/ (Y) duktigt, duktigt. Fast jag får komma på en plan. (6) Hemma så latade jag mig lite, mamma kom hem och hann bara säga hej och hejdå innan hon skulle fara vidare till kallax flygplats och senare mot Stockholm. Sen kom pappa med pizza. Sen skjutsade vi Erik till hockeyn och jag följde med. På parkeringsplatsen hittade Erik en mobil som tillhörde en på vårt kvarters mormor, hon hämtade mobilen imorse. När vi lämnade av Erik på hockeyn så gick jag och pappa in på kvantum för att köpa lite basic + godis så jag skulle klara av hela kvällen i garderoben. Sen såg vi på träningen ett tag och jag träffade Josefine. Vi hann ha ett kort samtal och sen var hon tvungen att gå för hon hade träning. Sen hem och se idol. Klockan 21.30-02.00 skulle vi vara i garderoben. Fast vi fick gå tidigare krin klockan 24.00 eftersom vi ska stå idag igen samma sena pass., men under tiden jag stog där pratade jag med Vickan, åt godis och hängde ut och in kläder såklart. Det gick bra och var chill, inte så lång tråkigt jag trodde det skulle bli. Sen hem och sova. Nyss kom jeg hem från stan, jag och Eve hade varit och handlat farsdag presenter, trevliga saker vi inköpt. (: Nu ska jag gå ner och stoppa i mig något och byta om innan jag ska på träning klockan 16.00-18.00. Sen så slipper jag stå i garderboen idag då Eve ska stå för mig, TACK! Skönt att slippa det för då kan jag vara med mina kompisar. I'M HOME ALONE! (6)

hör av er om ni vill hitta på något! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback