back to school

Nu är man tillbaka till skolan, roligt! Men vem gillar läxor oxh prov? Idag var det en lugn dag, så jag behövde nästan aldrig använda hjärnan, utom på matten såklart. ^^, Sen gick jag hem direkt efter skolan med inställningen på läxor som ska göras. Men jag vart tvungen att svänga förbi datorn först för att göra en uppdatering. Jag sa ju att jag skulle göra en uppdatering igår men jag ljög.. eller snarare jag hann inte. Den dagen gick jag direkt efter skolan till stan med Mimmi som skulle kolla på ett par skor och en jacka. Sen kom jag hem halv sex och skulle äta + plugga det jag hann. Sen träning 20.00 - 22.00, där fick jag vara bas med Fanny längst ner i en tre-våning! ;O Vi räknas t.o.m som minsarna i laget och ska lyfta 1,5 pers. ;o Vi vill ju vara mellanbas. (A) Tungt att vara längst ner!
Nu kom jag bort mig lite, men jag ska göra en uppdatering här om livet i stugan under Halloween. :)

Lovet; Jag, Evlina, mormor och morfar for upp till stugan på torsdagen från Storuman. Ungefär klockan halv fyra var vi framme på torpet. Kallt, frost på träd och frusen is var det. Vackert. ;D Vi packade upp, gjorde eld, åt middag och väntade sedan på att Erik, mamma och pappa skulle komma. Sen vart det sömn.

Hela lovet i stugan har jag varit ute väldigt mycket, tänt ljus på graven, åkt skridskor på en sjö, spelat spel, sett TV, gått omkring i skogen och självklart tagit kort som ni ska få se sen! När jag stoppar in de i min datorn (är på Evelinas nu).
Ska skriva lite mer om lovet under de bilder jag ska lägga in. ;d

Nej, nu läxor!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Halloween* annars! (a) ;) ;>

2008-11-05 @ 09:34:19
URL: http://mimmijonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback