Bilderna! (från lovet)





Första bilden på mitt kamera minne, nu omgjord till skiss.
Inte så intressant dock.


Kommer lite flera ego bilder nu. ^^,






Sista bilden. :)


Måndagens outifit.


En av de inköp jag gjorde på tisdagen när vi var på stan. Den var cheap, cheap, cheap! (en sak som jag bara var tvungen att ha bara för att ha.) C:


2 simple t-shirt.


o-o-o-o-o-on me.


Åh, benvärmare, åh, jag älskar det. .. <3


1 Enkel Norrländsk Skolunge
För att vi ska kunna komma till Storuman måste vi ta bussen och sitta där i 3h och 1h i Arvidsjour. Trevligt, men nog kunde de väl iallafall ha Tv där. (Y) Vi satt bara på bussen och var allmänt sega den mesta tiden. Tog lite kort, lyssnade på musik och pratade. I Arvidsjaour gick vi in till kvantum som ligger just brevid, där köpte Josefin ett wienerbröd och en risifrutti. Sen gick vi till Frasses och jag beställde strips meny. (som den lilla tjockis jag själv är ^^,) Där såg vi Björn Ferry. Sen bussavgång klockan 13.10


Fin himmel, så vi tog kort inne från bussen. Bra bild för att vara tagen där, tycker jag iallfall.


Mina nya favorit skor! ;D


Ahhhh, min stora Toblerone jag fick som present. *SLOBBER*


Vårat rum ligger i källan. "Barnen i källaren"


Min snygga bild. (självporträtt)


Jag och Erik fick "Persson-syndrom". Bulliga kinder. -.-

Eve slapp. Lycko..OST!



Framme i Umnäs! Jag gick ut direkt efter elden hade gått igång, Tempraturen stog på minus tio, och det stack i kinderna. Påväg ner till sjön sprang Eve ifatt mig och följde mig hack i häl. Älskar när frosten sitter kvar i träd, men den åkte bort på Söndagen då det var hemfärd.. Synd, men den kanske tinade bort för att vi for? ;d HEHE

 Mina perfekta favorit träd. (;


Everything is so perfect.


För det mesta bestog lovet av det här och massor av andra godsaker man inte kan motstå.
Annars så myste vi frammför TV:n med något roligt program, spelade spel eller var ute och åkte skridskor som t.ex.


Isen var jätte fin och blank, speciellt på vissa ställen och där det var grundare kunde man se igenom isen.



Nu kommer skridsko bilder att komma och sånt. 
Ni kanske tror det är en lite sjö, men nej. Den är stor och vi åkte långt efter den.


Erik, lilla hockey nöttarn.


Finast små plopparna som fanns överallt på sjön! ;o


Pappa ville ofc vara med på bild. :)


Lyckad bild enligt mig. ^^,


Åka, åka, åka, åka - SKOJ!


En fin bäck jag gick upp efter innan vi for till affären.


Liiiite vig. :)


Lätt som en plätt, fast nu sitter jag ner också och då är det ännu lättare. + jag bjuder på denna bild..


Ny kappan, fast lite dålig bild. Jag böjer mig ner så den korvar sig. (Y)
Fast min nya tröja har jag ingen bild på.


Tårtan! Den får man inte glömma- himmla lik! ;D Choklad - choklad - choklad

Det var allt, eller inte exakt allt. ;) Kanske dyker upp en bild i något kommande inlägg + en ev. uppdatering senare.

Jetzt gehe ich und essen, Auf Wiedersehen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback