Idol - sen godis!

Nu ser jag på idol och jag vet inte vem som kommer åka idag.. ;/ Har inte följt med så bra. Sen så när eriks hockey slutar så ska vi köpa lite gott-gott-godis! Ohja, GOTT! Nu har jag också pratat med sara och biljetterna till bion är bokade. :) Vi ska se den klockan 21.15 (tror jag). Så imorrn blir det stan och köpa viktiga saker, träning, äta sen bio. Nu har eling också uggs.. så jag undrar när min storlek kommer finnas ... ;( Men ska kolla imorrn på stan. Nu blir det slut skrivit och bilder lägger jag in imorrn? Jag hoppas det och jag lovar er det nu! Sen kommer senare, jag vet inte när, lägga in några bilder från Eves kamera. Men nu ska jag fortsätta se på idol som börjar nu igen och titta i tidningar efter jacka och mobiler. :)

Just det! Vet att det finns Rock band som man spelar gittar, trummor och sjunger sammtidigt i - SKOJ!

seeeyaaa

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Sugen på att vinna lite fina smycken som en extra julklapp? :)



Kolla in tävlingen genom att klicka på länken nedan:

http://www.jessi.se/2008/november/nu-kan-du-vinna-fina-julklappar.html



Lycka till!

2008-11-25 @ 15:09:06
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback