Intersport och första advent

Nu ska några i min familj iväg till intersport och köpa skidor medans jag stannar hemma. Orkar inte följa med och kolla på skidor har ju redan köpt ett par. Har ett par nya träningsbyxor som är jätte sköna och me like. Vet inte vad jag sak skriva.. Vet speciellt inte i en sammanhängande text. ;p Har träning idag, klockan14.30 - 16.00 fotboll pontus D hallen. Ja! Jag kan skriva lite om fotbollen och göra reklam. :) Hehe

Jag går i Luleå Damfotboll och vi är kring 30 st. (?) Vi spelar i division 4 och 5. (kanske en till klass) Vi har som mål att inom 3 år komma upp i division 2 och vi har en stor satsning på vårat lag. Vi har psykolgog, sjukvårdssak, hälsa och kost person, tränare (någon bra en, kan inte stava namnet.). Det är några av sakerna vi har. Sen har vi ett sammarbete med Umeå IK, som ska komma hit i februari och vi ska äta med dem och spela en träningsmatch mot dem. (om jag fattat rätt) Två stycken från vårat lag kommer också att få spela med dem mot Piteå IF. Men jag tror det inte blir jag. ;p Vi kommer också att hålla i en cup, Luleå Womens Cup (är det rätt?). Där ska vi, Umeå IK, Piteå IF, något arsenal lag (har jag hört rätt, eller babblar jag bara på?) och ev. några fler lag spela. Så det blir skoj det. (Y) Vi har också ett kort på inpuls och ett gemensamt passi veckan där med olika saker som vanliga gym har. Det var typ allt så nu vet ni det. Längtar tils jag får mina pengar också. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback