nu är jag riktigt irriterad på..

att 500 intern... ska komma upp på bloggen och allt jag skrivit försvinner!

  • att jag ska vara så dålig med att komma igång med läxor
  • att jag glömde skriva svaret på en fråga på No provet så jag inte kunde få mitt MVG.. (fast jag visste svaret, glömde bara skriva det.)
  • mit dumma hår (!)
  • att jag inte kan hålla det städat på mitt rum fast jag vill
  • att jag är ett slarv barn och alltid slarvar med ALLT
  • att folk ska ljuga och inte stå för en själv


Men om jag ska vara glad över något så är det de här;


  • Ska på träning idag, älskar verkligen mitt Cheerleading lag! (kameran följer med så ni kan få se bilder sen)
  • Julafton är en dag närmare (!!) 
  • Mamma kommer hem idag från Stockholm, kanske har med någon present?
  •  Imorgon så blir det klippning! ;D (någon som följer med och stöttar mig genom allt väljande?)
  • Imorgon så är det elevensvaldag, jag och Elin får göra om vårt hem klassrum.
  • Imorgon så är det D.H (Desperate H...)


Men idag annars har det inte hänt så mycket. Fick provet, vanlig skoldag annars, ska måla om vårt hem klassrum. Vet ni några idéer hur man kan göra? Snygga detaljer, eller cool text eller så? TACKSAM för svar! (A) Funderar på om vi ska skriva Homer's motto: If something's hard to do, it's not worth doing! 
Ska snart på träning, så ska börja göra mig redo för den. Sen så tror jag sak skriva en novell i svenska men jag är inte säker, men ganska. Tror jag har en ganska bra story på G! :) Vi ses senare, kan inte skriva mer just nu.

kom ihåg: Om någonting går fel, skyll på den som inte kan svenska! ^^,


han är väl ändå så korkat-söt ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback