gratis gratis!

Är inne på alla gratis sidor jag är medlem på. ;P Ska samla ihop så jag kan få gratis saker! (Y) Sen har jag lagt in länkar längst ner på inläggen så det är bara och klicka där så kan ni bli medlem! :) På gratis make-up får ni presentkort på smink - nog för att man fattar det. ;d Sen på gratisgodis.se, så får ni godis - nog för att man fattar det också. xD HEHE, IAMSMART. Idag ska det bli stan lite, köpa skorna, titta på kofta, jeans och tröja. ;D Vill ha mina pengar. (6) Sen så ska jag köpa en milkshake på blågåsen!! MUMMA! ;D Snart så ska jag äta frukost, Josefin ligger och sover än så jag väntar på henne men jag vill inte väcka henne. (: Vaknade åtta idag och jag orkade inte ligga och sova.. ^^,

Igår så var vi på stan i 5h. (A) SKOJ, men jag hittade inte så mycket jag ville ha.. men ska kolla mer idag efter snygga tröjer och så. :) Vi ska ju bara gå en sväng idag på stan, så jag får se vad vi gör sen. Kanske umgås med mina vänner. ? ;p Annars hittar vi på något annat, vi måste ju inte vara med dom. ;) Jag vill typ gå på bio. ;D;D Men den film jag vill se är ofc från 15 år.. ;/ Men snart fyller jag år.(Y) Om ca 4 månader och 15 dagar. :D Har ingen aning om jag sa rätt nu, men jag gissar. På onsdag ska Josefin fara hem och jag följa med. Men jag vill fara på torsdag ist för jag har ridning som jag inte vill missa! :d Sen är detju Grey's också. HEHE

ajja, nog skrivet för idag. :) Hoppas ni blir medlem på sidona! (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback