Hemma (A)

Nu är jag hemma iaf, eller kom hem för ett tag sen. Hann inte gå på cheerleadingen för jag kom hem för sent.. Men iaf när jag kom hem så åt jag efter ett tag pannkaka <3 sen så gick jag upp för att packa upp ich sen sitter jag här. ;) Vet inte om jag hittar på något sen, ingen är inne på msn så dom verkar då vara upptaget med annat. ;/ :D Ska troligast och förhoppningsvis gå och klippa mig i veckan och det behövs verkligen och det syns att det behövs! xDMen har inte så stor skrivlust, utan skriver lite om stockholm och sen lägger jag upp många bilder. (Y)

bloggen hackade och allt forsvann så jag orkar inte skriva det igen... -.- SUCKSUCKSUCK!
Så ni får nöja er med bilder som jag lägger upp sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback