buy, buy, buy. (:

saker jag verkligen måste göra så fort som möjliigt är att:

  1. Gå och klippa mig!!
  2. Köpa kofta
  3. Köpa skor
  4. Köpa tröja
  5. Köpa fin t-shirt med tryck ;D

men det var typ allt.. men sen så finns det saker som jag också vill ha då . (;

Jag vill ha:

- Typ ett till par jeans
- Någon mer kofta eller t-shirt
- Fin skor <3
- Örhängen

men jag vill göra fler hål... ska fråga om jag får det ! (Y)

sen idag vet jag inte vad jag ska göra.. har typ lusta att gå på stan och köpa saker ? (A) eller typ bio.. eller typ något annat. Hyra en film och mysa? :) Skriv till mig, så kan vi hitta på något.  Håller just nu på att skrapa lotter på skraplotto.se joina : http://www.skraplotto.se/?ref=31377 (A) har bara 1 lott kvar att skrapa...hoppas jag vinner!  

;'(

..

Vann inget .. ;(
men jag har typ vunnit as mycket annars. typ 1 gratis hekto, matchbiljetter på basket, lunch på resturang o.s.v. ;D
men nu när jag ändå sitter här kan jag ju skriva lite vad som har hänt i veckan som jag inte har skrivit om än för jag är så seeeg.. .. -.-

Tisdag: Jag och Elin for till skolan för vi trodde att vi hade Elevensval dag , men det visade sig att dom hade stopppat oss i en grupp som vi inte ens hade valt och att vi var lediga idag. ;O SUCK! så vi håller på att demostrera för att vi ska få byta elevensval. Men ist for vi till furupark för att hälsa på maggan, och vi gick typ in i fel klassrum och skrev på tavlan.. xD Så maggan hade tydligen bytt klassrum till den nya byggnaden, så när vi gick dit var hon ändå sjuk.. -.- :( ajja, sen drog vi in till stan och köpte milkshake <3 GOTT!. ;D jag tog en Josefine och Elin tog en Oliver . ;d Sen for vi till NLV och åt lunch där och var lite där innan en lärare sa att vi inte fick vara där. Så då for vi till BV för att träffa Olivia fast hon var på kvantum så vi for dit men då var hon på skolan.. så då ids vi inte fara tillbaka. utan vi gick in på kvantum och tjocka oss med bananer, korv, tomater, jordgubbar. ;p Me lovelove. :) Sen for vi in till stan då jag köpte en t-shirt och ett linne. ;p Sen på eftermiddagen skulle jag och servera på Lillan där det skulle vara en föreläsning. Hon som äger tidningarna Amelia, Tara och M-magazine pratade. Och vi satt i hennes loge, hon var typ sten rik och allt hon hade var typ märkes saker. Men hon var iaf as cool! :) Hon var jätte rolig att prata med! Hon hade en rosa skinjacka. xD Hehe, cool tant det. Hon bor i stockholm i den "rika" delen i en vindsvåning. ;O :) ajja, det var typ allt.

see yaa, sms:a mig så hittar vi på något. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback