good news

Ridningen gick bra i Lördags . (y) vi bytte typ häst hela tiden och red BB (barbacka) på en häst, skoj vara <3 sen så hälsade vi på kattungarna också, sööööta som få. (:
Sen senare på dagen var jag med Olivia, Mimmi och Elin, vi for till kvantum och köpte lite gott. Där möte vi Rikarde, Nicho, Arash, Viktor och MB. :) och sen såg jag någon skymt av Fanny också. (Y) Vi typ cyklade till malmudden och sen till hemakväll som vi möte några till. Vi typ hänngde där och hade skoj. Och jag, Olivia och Mimmi kom upp i 25km/h med cykeln med alla på! ;D YEEEY! bäst alltså. ;d Sen så hände det inte så mycket utan vi typ pratade och skrattade hela tiden. Sen sov jag över hos Olivia. <3 Vi såg på Wanted, men jag somnade på en gång typ.... ;D HAHA, så vi såg den på morgonen ist. Den var iaf bra! :) Sen for jag på träning från Olivia direkt, vi hade på voltarenan. Skoj där borta! Det gick sådär för mig, eller det gick ganska bra . :):) Klarade nästan en stillastående salto på det hårda golvet. ! Längtar till nästa söndag då vi har där igen med George (?).

Idag var det skola, -.- .. lååånga dagar. jobbigt, jobbigt.. hade teknink prov också, det gick väl sådär och vissa frågor var lite svåra som jag chansade på, men rickard gör ju så äckliga prov.... men får iaf G men hoppas på VG! (Y) Sen så vill jag ha tillbaka min filmanalys och tidningsartikel, vill så gärna se vad jag fick!! LÄNGTAR (6) Sen hade vi friidrott på gympan, det gick ganska bra iaf nöjd, hoppade bara höjd och klarade 135 (kommer jag ihåg rätt?) i höjd. Näst kortast i klassen ju! (beror väl lite på åldern kanske?) HAHA . xD Måste skriva på tidslinjen nu, så jag ska inte skriva så mycket till, men jag har lite mer att skriva. ;d Sökte min kamera idag förresten, asså jag hittade den inte men tillslut hittade jag den i hallen bland massor av skor. Våran hall är fullpropade av skor, SERIÖST! säkert typ 40 par där nere.. O_o menmen, jag lovar att jag ska fixa min design idag kanske... ..? Men jag har troligast inte tid, men får se.


Sen har jag typ AS mycket träningar i veckan..
Tisdag: 18-21(3h)
Onsdag: 18-21(3h)
Torsdag:18-21(3h)
Fredag: VILA!! (hitta på något skoj?)
Lördag: LÄNGSTA PASSET!! 9-18 (paus mellan 13-14, 8h)
Söndag: 13-15

så jag har ingen ledig tid i veckan att vara med någon, för jag måste plugga till Engelska provet och skriva SO:n.. så vi får höras i helgen. ! (Y)

sen på söndagen, dagen innan höstlovet börjar kommer min 3-mening upp hit till luleå och stannar här till  onsdag-torsdag ;D vi hittar säkert på några skojiga saker att göra. :):) men måste typ grov städa mmitt rum då -.-

"bite my dust"

(elin)


porr. (6) jag har ett jobbigt runt ansikte.. xD


Kommentarer
Postat av: Josefin.s

men sööt! haha sakna dig <3

2008-09-30 @ 16:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback