Igår, lördag.

Igår gjorde jag inte så mycket typ. ;P  Var på Eriks fotbolls kupp först, sen kom jag hem och då var klockan rätt så mycket. Sen kom pappa hem och då följde jag med och handla och bestämmde vad jag ville äta. Dert vart lasange (?), var sugen på det! ;d Men nu måste jag gå ner och äta lunch. skriver mer när jag kommer upp igen. :) tbx, ;P Men sen efter vi varit och handlat for vi hem och ät, sen kom farmor och farfar helt plötsligt!? ;o men jag gick typ upp på mitt rum direkt och dissade dom. xD Sen nötte jag ett spel på hamsterpaj som är svin kul, Papa's Pizza tror jag det heter. Sen våfflade jag mitt hår. HAha ;) Det blir tjockt då! :o ;D och sen vart det sent. ;)




Före - booooring


efter - skoj!


HEHE - tjockt!


fick typ ha en tjock snodd. xD


Detalj.


Detalj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback