In the school. ;o

Just nu är jag på skolan i Susannes rum. ;P Hon håller på att gå igenom 1800-talet med Mimmi och Elin. (: HEHEHE. Hitler ..... HAHAHAHHA ;0 XD  ajja, HEHEH, det är bara jag mimmi och LEin som fattar det. XD HAHAH.. jag har fel.. -.- ;D
Ne, jag vet inte vad jag ska skriva nu, har typ damp. :D Men svenskan slutar typ snart, tror jag. Min inlämningsuppg. är klar iaf, så jag är klar. Slöar vi datorn då (: Kanske ska hjälpa Elin som inget fattar? ;D Hem sen efter skolan då,, men vi slutar 15.15 SUCK! -.- Har fotboll idag också då, tror jag. ;p mjoo.. Ska se om jag hittar någon gammal bild jag lagt in på den här datorn eller rättare sagt den här användaren från förr i tiden. ;)

gick inte att lägga upp någon bild......... --.-- skit samma, sak ta kort på cheer på söndag :) Så får ni se några bilder då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback