köttbullemacka...

...som jag äter just nu! ;D gottgott, snart blir det skola... men vi har inte en så jätte lång dag idag iaf. (Y) Har först mentorstid i 20 min, sen SO i 2 h, pch då får jag typ tillbaka en uppgift. :) Undrar vad jag får på den..har INGEN aning..O_o Sen har vi en lång lunch. fara hem till någon? (äcklig mat idag!) Sen tyska i 50 min sen 10 min rast och sen svenska i 1h och 10 min. Där får jag en till inlämningsupg. (Y) det var den där artikeln, jag hoppas jag får bra på den för det kändes som det iaf. (: (: Juste, jag har tyska läxförhör idag också -.-

Sen blir det typ hem och vila och plugga innan, jag ska till 3h träning.. ;P

byebyeee

(blev något fel så den inte publicerades.. O_o, men gör det nu då. ;d)

Uppdatering - bild. (som jag inte kunde lägga in innan)


Jag är INTE naken. HAHA xD  (har en tubtopp!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback