SehrGut

Fick tillbaka min artikel idag, vart väl nöjd med resultatet, VG+! Har typ nyss ätit lite mellanmål, var bajs mat på skolan.. filmanalysen fick jag G/VG.. men den var lite svårare tycker jag..hon tyckte jag inte hade skrivit tillräckligt om det. ;/ ajja, det duger. :d Ska typ plugga lite nu innan jag ska på träningen då. Imorrn ska vi till gymnasiebyn ;o HEHE, det blir väl skoj det då, får se om jag träffar någon jag känner. ^^, Sen så MÅSTE JAG VERKLIGEN gå till frissan.. ;O;O NÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖDDDDDD!!!! men jag har inte tid i veckan men jag tror jag verkligen måste boka in till näta vecka!! men jag vet inte vad jag ska ha för hårfärg?.. ska lägga upp 2 bilder när jag har olika färger så får ni säga vad ni tycker. ;p Kan inte bestämma mig, men jag sitter på Eves dator nu så ska gå upp och göra det. Men mitt arbete är ändå där uppe. Haha

men synes, snart kommer bilderna! (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback