videosamtal (?)

vet inte om jag stava rätt men iaf. ;P sitter här och har videosamtal med josefine från storuman som sak komma till mig om typ några veckor. :) <3 HEHE, sitter och planerar när hon ska fara och så har jag laddat ner några låtar till henne. sen så nynnar hon på en låt som jag inte vet vad det är för någon, men jag känner också igen den. (Y) haha, på skolan har det inte hänt något speciellt, än att vi har haft tyska läxförhör. hade inte tränat så mycket men det var ända svin lätt. ;P men får säkert något fel . ;D ajja, skiit samma. :) erik och mamma sitter typ i rummet brevid och läser läxor, erik ska typ ha prov. ;d sen när hon är här så kan hon ju se hur cheerleading är. ;P måste också börja på min artikel i so:n ;/ menmen ska dra nu. ;P

Kommentarer
Postat av: Josefin Samuelsson

haha, söt!

vi är ju lätt bäst :)

längtar som bara den! 2 VECKOR MAYBE!

2008-09-22 @ 22:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback