DM 09 - Bilder


Dräkten!


(jag)


(sara)


(elin)

Foton vid "proffs-stället"


(elin)


(jag)


(elin & jag)


(elin & jag)


(elin)


(justina)

Cheer bilder


(laget delvis)


(Kristin, Sara, Anna - uppe = någon CF minior)


(basket toss, fram - cissi, baser - malin & kristin, bak - lias, uppe - sofia)


(star. mellan bas - annika, cissi & anna, topp - gisela)


(topp - gisela)

övriga bilder


(sara & elin)


(elin & justina)


( våran rosett)


(jag)


(cissi)


(Cheer future Jr)


(giselas bästa kompis barn)


(några vinster inom våran förening)


(lisa & cissi)


(jag)

Kan typ inte lägga ut filmerna på programmet för vi inter ska ge ett annat lag "ideer", men kan lägga ut någon viss del som inte är såå speciell och sen vanliga danser och sånt. d;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback