Poop-straffet

När jag är i farten så gör jag "dumheter". *evil smile* Men det är så roligt så. Speciellt att måla någon i ansiktet som sover. Kommer så väl ihåg när jag och Elin var vakna medans alla andra tjejer i klassen sov (alla tjejer i klassen övernattade i en lokal), vi ritade några i ansiktet. De fick både mustasch (?), blåöga och lite krumelurer. Chocken när det vaknade! (;

Just nu har pappa tagit en powernap och då passade jag på att rita på han, se:


HEHE



Tankar och minnen:

De som har aneroxi har väl typ ett mål? Om det har det, som t.ex. något det vill bli, ska man verkligen låta den bli det då? För det är som belöning och det ska man väl inte göra, för det är ju inget bra sätt att nå något via aneroxia, right?
Anledningen för att jag skrev det var för att vi pratade om det idag.

Nu skriver jag om ett minne, eller det är snarare något som handlar/handlade om mig. För ett tag sen, 3-4 år sedan, gick jag alltid runt med händerna i fickorna. Mina dåvarande fotbollstränare tyckte det såg slött ut så jag fick dra ut mina fickor från byxorna så de hängde utanför. Alltså kunde jag inte stoppa in händerna, efter ett tag så lärde jag mig och kunde ha normalt igen. :)

Tror jag ska skriva ett inlägg senare någon gång hur det var för mig när jag var liten. Jag själv tycker det är roligt att läsa om andras "barndom". (okej det där lät old-fashioned) Men hur det var som barn och deras bakgrund, you know. d:

Nu ska jag nog med mamma och köpa påskgodis till stugan och jag hade ingen träning idag. Pappa ljög för mig, så han fötjänar Poop-straffet! Seee yaaaa'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback