Köpa saker

det jag tänker på just nu:
Det finns verkligen många saker jag vill ha just nu. Funderar på om jag ska köpa sakerna, för egentligen är det inte så mycket. Men det kan bli mycket pengar, fast det bror på. Jag vill inte precis vara utan pengar när jag far till stockholm på SM. Men jag ska nog köpa sakerna, punktslut.


påsk, Påsk, PÅSK - LOV! Skönt, första lediga vardagen i påsklovet. (nog för att det här är en röd dag, men det är ändå fredag) Det ändå dåliga är vädret.. Det är grått, snöar och blött. Man får hoppas att vädret är/blir bättre uppe i fjälls där jag kommer tillbringa mitt lov iallafall. Idag far jag, när allt är packat och lastat. När det blir får jag se, kring 12.00 - 14.00 skulle jag gissa på.

Nu ska jag gå och äta frukost, Sampai jumpa. (hejdå)



Så här bra såg det ut 2005, hoppas det blir detsamma i år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback