Planen




Fez och dipper = Favorit


När jag kom hem idag hade jag fått ett brev - Gratisgodiset, perfekt! Allt går enligt planen.. nej, skojja. Men hade tänkt köpa godis men nu har jag lix (jag skriver lix). Så jag sitter och dricker saft, äter godis och läser en oläst tidning jag fick för någon dag sen. Imorgon är det då som sagt DM och bussen jag och delar av mitt lag ska åka med går 07.30 från loet, alltså samling 07.15. Därför ska jag somna tidigt idag och har lagt upp en plan, så här:

(Kvällen kring klockan sju typ)

se en film (vilken?)
äta godis
få en sockerkick
bli tvärtrött
somna

:)

Jag har lite svårt att somna och speciellt när det är så tidigt, men jag måste få bra med sömn.. då vet ni! Intressant.. (Y)


Therese visste inte vem doktor Phil var så jag lägger upp en bild på han.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback