That Don't Impress Me Much

Ska göra ett ryck med tekniken nu. Vill helst bli klar idag. Men jag får se hur det går med det.. Ska jobba ända tills Olivia kommer och jag vet inte när hon gör det. (;

Idag:

Vaknade tidigt, men jag kunde inte hjälpa det.. Ni känner mig. (vissa) Slöa åt frukost och följde sedan med pappa och Erik för att byta däcken på bilen till sommardäck. Jag bytte, Erik tvättade dem och pappa städade bilen. Sen for vi på några ställen ect. ect. Sedan packade vi lite och jag tränade fotboll med Erik. Nu för kanske en timme sen for mamma, pappa, erik och hans kompis till björkliden och det är bara jag och Eve hemma - skönt! Senare blir det majbrasa iaf, troligast på Skurholmsberget, ses!




Favorit låten när jag var ca. 10

Okay, so you're brad pitt
That dont impress me much
So you got the looks but have you got the touch
Dont get me wrong, yeah I think youre alright
But that wont keep me warm in the middle of the night
That dont impress me much


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback