HELGEN

Fredag - Blev lite stan efter skolan med Mimmi och Sara som jag mötte av en slump. Eller jag hörde Sara rättare sagt (inte så svårt, hehe) och gick till dem. Sen följde jag med Sara hem och såg en film. Senare på kvällen såg vi idol hos Sara med Mimmi och Fanny.

Lördag - Var hos optikern 10.00 och kollade synen och beställde glasögon. Optikern sa att man inte ska ha linser hela tiden max 5 dagar i veckan ungefär! Så jag måste börja använda glasögon, fast det vill jag inte. Efter det gick jag lite på stan med mamma och hem fick en kjol (till jul), leggings, strumbyxor och ett par skor följa. (Mina sista skor på ett tag nu!) Efter stan fortsatte jag och pappa med mitt rum. Var och jobbade på hockeyn på lördagen också och sedan skyndade jag mig hem innan jag skulle till Sara för lucia fika. Sedan bar det av till bion där man stog i kö lite mer än 2 timmar.. På bion var jag trött. Hade varit det hela dagen så jag somnade då och då.

Söndag - Sov länge. Vaknade och fixade mitt rum med pappa. Vi hann sätta upp lite tapeter och det blev bra! :) Fond vägen älskar jag fast den andra tapeten är jag inte så säker på, men det blir nog bra. Sen var det natt.


Det var min helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback