Nio år av vänskap

Det är dig jag har känt längst. Dagen på 6:års var första gången vi möttes. Alla nya 6-åringar som hade gått dagis på burströmska (stavas?) fick stanna kvar där ett tag för på förskolan höll det på med att höja taket. Vi fick vara på avdelningen fjärilen som vi tyckte var den bästa. Jag kommer inte riktigt ihåg hur vi blev vänner men det var nog att vi gick i samma "klass" och började leka och prata med varandra. Något jag minns så väl var att vi alltid gjorde klart så gott som varje uppgift vi fick på direkten. Alla stav- och mattehäften o.s.v. Vi bodde nära varandra också, bara ett hus emellan oss i exakta lägenheter. Hos dig så lekte vi apa i din mamma och pappas säng som liknade en klätterställning. Vi roade oss också med dina stora powerpuff pinglor  - fotölj (?) och "boxnings kudde". Något jag mer minns väl var när vi smakade på den Sri Lanka kryddan, GAH vad stark. Vi har så massa många minnen sen förr, men just de här minnerna var från början av våran vänskap. Jag kan inte ränka upp alla för det blir för mågna, men jag hoppas vi får mer och det kommer vi få för det vet jag! :)

Nu har vi känt varandra i nio år. Du är den vännen jag känt längst och idag fyller du 15 - GRATTIS!

GRATTIS OLIVIA PÅ DIN 15 - ÅRS DAG!

(har ingen bild på Olivia på den här datorn)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback