Jag älskar det

Jag har blivit utmanad att göra ett test, men just nu hinner jag inte. So later. :)

Mimmi, mimmi. Mimmi ska gå på fotbollen alldelens själv ( ;O )! Eller hon har Fanny som support, men hon tränar inte då. Så stolt jag är. Ni förstår Mimmi har lite problem att göra saker själv och måste alltid ha någon vid hennes sida. T.ex. i matsalen frågor hon alltid om någon vill hämta macka med henne och om ingen vill så går hon inte. Även om man säger gå och ta nu så envisas hon och säger nej. Om det är någon som är envis så är det Mimmi, hon går det inte att övertala så lätt. Men jag och resten av oss 5 är vana, vi har ju gått med henne i snart 6 år. Senare på fotollen idag är det mentalträning. Kanske är bra för Mimmi, haha. :)


Nej, nu ska jag göra mig klar till en av mina sporter jag älskar - Ridningen!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

hahaha det gick bra och guess what? ;)

FAAAAAAANNNNY vill testa fotboll igen ;)

2009-02-10 @ 19:10:49
URL: http://mimmijonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback