Nytt

Nu är det ju så här att jag har lärt mig något nytt idag. Nämligen hur man lägger in t.ex. ♥ Dumt nog så visste jag inte det. ;O Men nu vet jag att man bara behöver trycka på ohm - tecknet (om det nu var ohm som man ritade så där).

GODA NYHETER!

Mimmi Jonsson har varit på fotbollen idag utan en aktiv männsika hon känner bredvid sig!
Hon förtjänar en applåd: *applåderar* (stavs någon?)

Imorgon lägger jag in på Juniorernas dräkt på bloggen för jag inte tog kort på våran.. knäppaknäppa mig. Men våran dräkt har samma mönster (inte texten då), modell och linjer men inte samma färger. På våran står det Northern och överdelen är kortare.

Nu blir det sängen med Tyska plugg. Ska försöka somna tidigt för en gångs skull även om vi börjar 10.15 imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback