Söndag

Steg upp kvart över åtta idag, eftersom jag lagt mig tidigt igår. Drog mig lite i sängen innan jag tog sats för att sätta mig upp. Jag har lite träningsvärk i magen förstår ni sen cheerleadingen och fotbollen igår. Då vet ni.

Söndagar är inte någon intressant dag tycker jag. Det är bara en dag som man brukar ta det lugnt på, ev. städa, ev. plugga till prov eller se en film. Man vill eller iaf jag vill ta det lugnt på söndagar för att samla upp krafter till den nya veckan. Den kommande veckan är speciell för mig också. Jag fyller nämligen 15 år! Vad som händer den dagen får jag se, men det som är säkert är att jag har träning och Tyska prov (!). Idag ska jag se en film, plugga till tyskan och städa lite, kul. Ni tror säkert jag menar kul = tråkigt, men nej, jag menar kul = kul! Man ska alltid vara posetiv, för då kommer man långt!


Nu ska jag gå och klä på mig, hejhej!


(ska bara ge Fanny en tumme upp för flickisarna igår på voltarenan - BRA! Kan ta med kameran och filma nästa gång jag är på voltarenan.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback