störd

Jag gillar att skrämma folk, speciellt mormor och erik som är lättskrämda. Jag gillar att se ansiktsuttrycket, skriket och när de hoppar till. Igår gjorde jag ett förök att skrämma Eve, men det blev ingen lycka precis. Jag släckte lampan på rummet och kröp under skrivbordet. Tack vare stolarna och min svarta klädsel syntes jag inte. Sen satt jag där och väntade på Eve i 10 min. Men hon kom aldrig så jag gav upp. Så konstig är jag. Om jag säger det i en enda mening blir det så här: Jag satt under ett skrivbord i 10 min för ingenting.

En rolig sak min pappa sa häromdan: Vi satt i bilen på väg hem då jag tog massa pengar av han och stoppa dem i min ficka då han sa: "Nej, får jag pengarna. Det där är våra fuckpengar till kreta. "

HAHA. Fuckpengar = fickpengar om ingen förstår. Min pappa kan nämlingen snubbla på orden och säga fel. Ni ska bara höra han prata Engelska.



Kommentarer
Postat av: elin

du har blivit utmanad (6)

2009-02-09 @ 13:33:07
URL: http://elinbygdemo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback