Kommer ni ihåg?

Kommer ni ihåg inlägget för ett litet tag sedan när jag berättade om alla godisar som dök upp nu när jag slutat äta det? Då skrev jag: Vad händer härnäst? Ja, självklart så kom mitt gratis godis idag... -.- MEN, jag har kommit på en smart idé! Alla godisar jag får ska jag spara tills jag får äta igen. :) Håller godis länge? Så de inte ligger och ruttnar bort och sen när jag ska äta det är det borta. ;o Men allt som kommer sparas genom året lär ju bli väldigt mycket. (Y)

Allmänt: Idag har jag varit och ridit, roligt som alltid! Något jag inte kan vara utan. I Måndags hade jag träning med Cheerleadingen och jag fick prova på att vara topp och snurra lite. Jag älskar att snurra och vara topp. Det är 23946 gånger roligare än att vara bas.. Man får göra så många coola, svåra, snurriga trix och det finns så mycket man kan göra. I love to fly. <3 Nästa träning är på torsdag, får se vad vi gör då. På tal om träning har jag träningsverk gånger 39572. Först har man varit ledig på jullovet och typ latat sig och nu har alla träningarna börjat på allvar och man kör hårt. Så jag har för det mesta fullt upp i veckan, så här ser det ut;

Måndag: Cheer 20.00 - 22.00
Tisdag: Ridning 18.00 - 19.00 Fotboll 18.00 - 19.30 (hinner bara gå på en)
Onsdag: LEDIG (konstig dag för ledigt tycker jag)
Torsdag: Cheer 19.50 - 21.30
Fredag: 18.00 - 19.30
Lördag: 16.00 - 18.00
Söndag: 16.20 - 18.30


Nu ska jag ta och plugga innan sängen, tjao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback