bildlöstinläggidag

Idag ska jag hämta ut klasströjorna som kom igår om inte Sara stoppar mig. (; Men hon är sjuk och vi har nästan alla pengar och vi vill ha tröjorna så gärna imorgon, annars måste vi vänta till måndag/tisdag.. Så jag ska be Sara om pengarna snart och höra om jag ska hämta de eller om hon verkligen vill. Bil kommer när jag fått tröjorna. Jag säger endast: Tröjorna är annorlunda, jätte snygga, har eget tryck och helt enkelt vi - Fucking 9A

Ni som inte vet varför vi heter "Fucking 9A": En gång (som flera andra gånger) blev en lärare arg och sur på oss. (som många andra också kan bli, t.ex. vi har fått en gråta, fått "roliga" brev och massor mer.) Hon jagade runt en i klassrummet, skrek och predikade något för oss, men vi lyssnade inte. Tillslut fick vi gå och efter vi gått så hon: "Fucking 9A"  ^^

Nu ska jag äta våfflor som igentligen skulle ätas igår, så tar igen det. ;D
 
byeeeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback