Bilder sen mini lovet + uppdate

Har faktiskt hittat en avslutnings klänning jag har klickat hem! Får se om den passar bra, ser fin ut i verkligheten, om jag gillar den eller om jag hittar en finare o.s.v. (: Håller på att ladda upp bilderna sen björkliden och fixa till dem innan jag ska lägga upp dem här på bloggen. Snart ska jag också dra iväg på fotbolls träning på skogsvallen som börjar 18.15. Så jag missar cheerleadingen men jag prioterar fotbollen först eftersom jag inte ens ska tävla i cheer p.g.a. xxxx. Annars så brukar cheer och fotboll inte krocka, först idag då. Vi hann inte ha någon bok redovisning idag - YES!

pictures:


Lapporten


Riksgränsen



Tilda

Mer hinner jag inte nu faktiskt, fler bilder kommer efter fotbollen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback