HISTORIA PROV



Idag har jag haft mitt första historia prov någonsin. På högstadiet hade vi bara inlämningar, och några enstaka muntliga prov och grupparbeten. Provet gick väl sådär, är så mycket att lära sig in. Jag hoppas verkligen på ett VG men är nöjd med G för historia är som det är. Just nu har jag ett litet håll eftersom jag hade prov som sagt. Snart har jag tyska och då ska jag visa upp min presentation, den är inte klar riktigt än, men snart, ska bara fin putsa den lite. :) Imorgon ska även svenskan skickas in och jag har inte börjat än. Men det ska inte ta någon lång tid tycker jag. Vi ska skriva en argumenterande text och då är det bara sina egna åsikter och då är det bara att skriva på. Ska bara bestämma vad jag ska skriva om då.. Senare idag har jag träning i boden, tror jag ska gå på den, får se, är förkyld och så. Har kameran med mig om jag ska fara såklart iaf, lovar att jag tar kort om jag far!

Igår blev det inte heller några scones! Vi hade inget smör.. -.-

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback