JUL, JUL, STRÅLANDE JUL! ♥



Julen 2008

Julen kommer allt närmare och närmare. Julkänslan blir allt mer och längtan större för varje dag. Jul är nog den bästa dagen på året. Alla i min familj är lediga, min familj och morbror samlas hos mormor och morfar för att fira jul där som vanligt och som vi alltid kommer göra. Alla umgås, är glada, får julklappar, äter god mat, julgodis och massor mer underbara saker. Är det någon som inte gillar julen? Jag vet då inget negativt om julen. :) ♥

Om ni vill veta så köte jag en klänning som jag ska ha på nyår idag om jag inte hittar en snyggare. Fast jag hittade en nyss, får se om jag köper den. Kan alltid skicka tillbaka den annars så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback