SKÖNT MED KORTA DAGAR


Idag slutade vi 10.20 och det är det bästa som finns typ! För mitt i veckan har man inte (eller inte jag iaf) så stor lust att gå i skolan till 16.00. Då är ju allt mörkt när man går hem.. Nu är det bara två dagar kvar till helg och en dag kvar till historia provet (!), så det innebär massor med plugg idag.

Just nu är jag inne på flera gratis sidor ihopp om att samla ihop poäng till en biobiljett, hehe. Kan säga att jag har mycket kvar, jag skulle ha börjat för flera veckor sen för att kunna samla ihop nog mycket poäng. Men jag kan alltid börja nu och spara så jag kan få en biobiljett gratis sen i framtiden. För det kommer ny filmer hela tiden på bio som jag kan se sen såklart. :)


Nu ska jag baka scones.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback