DRÄKTEN

Tävlingsåret 2009 skaffade vi oss nya dräkter till vårt lag. Även fast jag inte tävlade så köpte jag den för att jag visste att jag skulle tävla nästa år och ville verkligen ha en egen dräkt (den är min första). Anledningen för att jag inte tävlade var att jag bytte förening och då får man inte tävla om man inte får ett slags "avtal".

Jag gillar våran dräkt jätte mycket och den går i färgerna svart, silver och vit. Det enda som är lite dåligt är att den inte har resår i kjolen, men annars - perfect. Materialet är så skönt och rörligt till skillnad till den andra dräkten jag haft.

Briefs - Ett par tunna shorts man måste ha under dräkten. 


Håll musen över bilden ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback