IMORGON

Kommer lägga upp några stycken bilder imorgon för jag orkar inte göra det nu. Det är jobbigt att ladda upp dem på skoldatorn.. Det har snöat idag också, gör det kanske än till och med? :) Byxorna som jag vill ha ska jag köpa imorgon om jag får de för pappa , hehe ! Nu ska jag byta om till mys-kläder och se vem som åker ut i idol.

Imorgon:

Stan - köpa byxor?
Blogga - lägga upp bilderna på inköpen o.s.v. (;
Barnenshus - med elin och se vad jag ska klä ut mig till, haha!
Träning - på voltarenan
"Tjejkväll"

Haha, kul att jag har blogga som en sak jag sak göra. ;D Men det har hänt att jag brukar säga att jag ska göra det imorgon men det blir typ en vecka efter.. (a)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback