KEMI A PROV + FREDAGSMYS!



Äntlingen blir det dags för fredagsmys imorgon + sista skoldagen inför lovet! Perfekt ♥ Imorgon blir det stan med Mimmi, right Mimmi? Ska köpa sakerna jag skulle köpa idag, men jag hann inte det helt enkelt. Jag hann bara prova kläderna och sedan kuta till bussen för att fara på hockeyn. Kan lägga upp de jag köpt sen, det är inget precis jag brukar göra men testa kan jag allt (; På hockeyn sålde jag match program som vanlig och sen snurrade jag med elden på isen. Ska faktiskt säga att jag var lite nervös så jag failade 3 gånger! Men, men. Det är lugnt, var första gången. Jag har faktiskt en sak jag brukar säga och köra efter. (är det ett motto?) "Första gången kör man bara för att våga och sen börjar man fixa detaljerna" Använder det mest när jag är på voltarenan och ska prova nya saker. (:

Näh, nu måste jag gå och plugga inför kemi provet som är imorgon. Skönt att vi har sovmorgon också :) Vill någon hitta på något imorgon med mig? Anyone, anything?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback