SUPER FUN!

Okej, helgen kommer bli kul. Väldigt kul. Iaf vad jag har planerat och tänkt. Vardagarna kommer vara som vilka andra dagar som helst, skola + träningar. På cheerleadingen måsta man satsa allt man har för det är inte länge kvar till SM. Stunt och basket saknar det lilla extra, men det kommer snart! Vi måste bara få lite mer rutin, iaf jag. Jag är inte så rutinerad på min position än. I skolan händer det inte så mycket förutom ett skriftligt nationellt prov i engelska och ett läxförhör på tyskan, så det är lugnt.

I helgen har jag spelat två matcher, en vinst och en lika. Har haft en extra cheer träning på söndag, endast bygg. Varit med några vänner och spelat lite kort. Sett film och haft tidiga dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback