Än hos olivia :)

Jag är fortfarande hos Olivia och jag ska sova där och imorrn far vi på ikea. ;D YEEEY!  Idag har vi vaknat ätit frukost farit till MCdonalds och köpt Mc flurry (stavning på båda... inegen aning) Mummmms ;d Sen for vi runte lite och kom sedan hem till mig och ät sen drog vi upp till olivia då och sedan till stranden. (lulsundet) Sen drog vi hem till mig och jag duschade och vi fikade lite och så , sen for vi till Olivia där vi är nu och just nu duschar hon. ;9 Sen sak vi väl typ se en film, Gracie? typ hette den och äta chips. ;)

byeeee

Idag (igår)

Vi har varit ute och cyklat i nästan 4 timmar! (Y) Duktiga vi är. :) På kvällen alltså för dom som är tröga. ;d Vi cyklade längst bort på hertsön sen till statoil nära mig och sen till Mc donalds på mjölkudden och sen hem till kronan. :D Nu ska vi typ se film . ;D Tidigare idag har jag och olivia gått på stan... mjo, jag är feg. Sen har jag haft träning. Nu är jag hos olivia och ska sova där. ;)

SKOJSIGT! ;p

Idag har jag varit och spelat mini golf med Olivia och halva min familj och jag vann såklart! ;) HEHE, jag är bäst! (*NOT) menmen, efter det for vi och handlade mat som vi sedan åt och sen for jag på träning och resten kollade på (olivia alltså +min familj, halva då haha. XD) Sen for vi och badade sen for vi hem och köpte gottigott och såg en film. ;D (Y) Nu sitter jag här och olivia pratar i telefon. + jag har rensat min garderob lite !! (YYYYYY) yeeey, jag är duktig ! :d Imorrn, eller idag ska vi gå på stan . HEH,ska typ köp anågot på stan, kanske på gina fast jag har beställt från HM för 1500:- tyyyyp ;D glad !

Men här kan ni se lite bilder från i sommar, orkar inte skriva. (bilder beskriver mer)

glaadast. ;D (6)

Jaaa, så där såg man ut 2 dagar när man målade! (;

Fiint, visst ? HA! Skohylan hade inte torkat riktigt. ;P Det är jag som har målat fjärilarna! :D

Detalj ;d

Jag har målat fönstret också (:

Jag är så duktig så, alla luckor målade. :) Är typ 14 luckor till ;)

Snyygaste släkten i landet. :) (Y)

Tbx

Nu har jag kommit tillbaka från Stugan osv. Det har varit jätte roligt och så. :) Har varit i stallet ofta typ den sista veckan var jag där nästan varje dag 3 h. ;D Men jag kan typ skriva mer sen och lägga in bilder. ;)

I Storuman.

Nu är jag i storuman hos mormor och morfar. Det är jätte fint väder och varmt som faaaan, så nu ska vi och bada och köpa glass sen. (: Igår badade vi också. :D Senare ikväll ska jag och se på Josefins fotbollsmatch med någon antingen Erik eller Patrik eller båda. ;D Sen såg vi också en film igår.. mjo... Men snart måste jag gå för Eve ska ha daton och vi ska fara och bada då. Sen imorrn ska vi fara till stugan iaf, där ska jag baaada och riiiida och MASSOR av mer.  Men nu måste jag verkligen dra , HAHA.

tjeeeenissssss (GLÖM INTE ATT SMS MED MIG!)

morgonen 2/7-08

Nu håller jag på att fixa mig och sen ska jag börja packa. ;) Klockan 09.50 går bussen och vi måste köpa bussbiljetter innan, sen så äter vi i arvidsjaour där det är en timme innan resan frotsätter.Det jobbiga är att jag ska åka med min lillebror Erik..  Men jag skriver mer ikväll vad som har hänt under dagen, det är ju bara morgon än. ;P

hejsvejs

-Ryktborstar
    -Hovkrats
    -Dammborste
    -Grimma (Ponny - till Skit)

• Badat - vid bryggan med Sara
  • Varit med Sara och chillat

Nu ska jag packa till imorrn då bussen far 09.50. ;p

Söööööt <3

Lycklig ;'D

Har köpt ridsaker! En ryktbag med alla saker + pälsglans och ridbyxor + skor (å sockar) :):):):):):):):)
Imorrn så bär det av till stugan det är klart nu. ;) Men jag måste dra nu för jag ska med sara och bada. C; Har varit sviiiin varmt idag ju.

schweeeeiiiizzz (y)

FINALLY!

Jag har GRATIS sms nu.! :D Så det är bara att smsa. ;P Idag ska jag möta mamma efter jobbet för jag ska köpa ridsaker och imorrn på morgonen far jag till stugan. ;) Sen har jag faktiskt inget annat intressant att skriva. :P HAHA